Питання до співбесіди

1. Чи хотіли б внести корективи в написанні перспективних, календарних планів?

2. Які консультації бажаєте отримати в навчальному році?

3. Які методичні форми роботи з кадрами були корисними, практичними (педради, семінари-практикуми)?

4. Які питання педрад, семінарів-практикумів бажаєте розглянути в наступному навчальному році?

5. Чий досвід роботи бажаєте вивчити? Яким хочете поділитися?

6. На якій групі бажаєте працювати (вік дітей)? З ким?

7. Чи задовольняє методична, матеріальна база групи? Що потрібно?

8. Процент відвідування дітьми груп (з 01.09.2018 по 30.04.2019)?

9. Результативність вашої роботи?

10. Дата щорічної відпустки?

11. Яке місце займали під час проведення рейтингу педагогів?

12. Портфоліо групи і педагога.

13. Плани на майбутнє?

 14. Побажання на наступний навчальний рік

Підвищення педагогічної майстерності

Робота творчої групи: «Організація консультативного центру для батьків «Шанс»

 

Педагогічна майстерня «вузьких» спеціалістів: «Використання засобів ІКТ в роботі з дітьми»

 

Клуб молодого вихователя «Пошук»: «Сучасні підходи до створення розвивального середовища»

 

Тренінгове заняття «Інтерактивні технології в розвитку мовлення дітей дошкільного віку» (вересень)

 

Майстер-клас «Використання інтерактивної дошки» (жовтень)

 

Консультація для педагогів «Мистецтво спілкування» (грудень)

 

Тренінг для вихователів «Оптимізація спілкування з дітьми» (лютий)


Консиліуми

Адаптація дітей раннього віку до умов ДНЗ (жовтень)

 

Психолого-педагогічний супровід дітей груп компенсуючого типу (щоквартально)

 

Готовність дітей старшого віку до навчання у школі (квітень)


Семінари

Семінар-практикум "Співпраця з родиною"

Засідання 1. Форми взаємодії ДНЗ та сім’ї (жовтень)

 

Засідання 2. Критерії підвищення педагогічної культури батьків (листопад)

Семінар-практикум "Художньо-естетичний розвиток в світі патріотичного виховання"

Засідання 1. Завдання роботи з дітьми з патріотичного виховання засобами зображувальної діяльності (грудень)

 

Засідання 2. Ознайомлення старших  дошкільників з творами образотворчого мистецтва  видатних українських художників (січень)

Семінар-практикум "Наочна та електронна інформація для батьків"

Березень

 

1. Оформлення батьківського куточка в дитячому садку

 

2. Сторінка  сайту для батьків та її зміст.


Консультації для педагогів

Вересень

  • Створення цифрового блокноту для педагогів (хмарний сервіс One-Note)
  • Вимоги до якості мовлення педагога

Жовтень

  • Батьківські збори – коротко про головне
  • Психолого-педагогічна допомога родині в адаптації дитини до умов дошкільного закладу
  • Спільні заняття з батьками – ефективний засіб оздоровлення і соціалізації малюків

Листопад

  • Роль сім’ї у збереженні психологічного здоров’я дітей
  • Майстер-клас як форма просвітницької роботи з батьками щодо оздоровчої взаємодії з дітьми

Грудень

  • Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників
  • Розвиток музичного сприймання дошкільниками як засіб формування творчої особистості

Січень

  • Аспекти розвитку мовленнєвої особистості у ранньому дитинстві
  • Виховання дітей шляхом ознайомлення з ремеслами України

Лютий

  • Взаємодія вихователя-логопеда, вихователя, батьків – запорука успішної колекційної роботи з дітьми, які мають вади мовлення
  • Методика використання народної творчості як умови виховання патріотичних почуттів старших дошкільників

 

Березень

  • Інтерактивні технології розвитку мовлення дітей дошкільного віку
  • Сучасні підходи до створення розвивального середовища

Квітень

  • Про деякі вправи з розвитку зв’язного мовлення

Травень

  • Готуємо до школи не лише дітей, а й батьків

Педагогічні ради

Серпень

“Зміст та завдання освітньої роботи дошкільного навчального закладу в 2017 –2018 навчальному році”

 

Порядок денний

  1. Вісті з серпневої конференції педагогічних працівників міста Суми
  2. Обговорення Листа МОН України від 13.06.2017 р. № 1/9-322 Інструктивно-методичні рекомендації «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році»
  3. Схвалення річного плану роботи на 2017-2018 навчальний рік
  4. Схвалення програм, форми перспективного та календарного планування освітнього процесу, розкладу занять навчально-виховного процесу
  5. Схвалення програм та графіків роботи гуртків
  6. Схвалення складу і планів роботи творчої групи, школи молодого вихователя
  7. Схвалення перспективного плану проходження атестації та підвищення кваліфікації педагогічними працівниками
  8. Підсумок проведення літнього оздоровлення дітей
  9. Підготовка груп до нового навчального року, презентація матеріалів
  10. Схвалення рішення педагогічної ради

Листопад

“Сучасні проблеми взаємодії дошкільного закладу і сім’ї”

 

Порядок денний

  1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради
  2. Зміст і форми роботи з батьками
  3. Про стан використання інноваційних форм роботи з батьками
  4. Нові підходи до роботи з родинами вихованців
  5. Презентація сторінки сайту для батьків
  6. Стиль спілкування з батьками
  7. Оформлення батьківських куточків
  8. Затвердження рішення педагогічної ради

Лютий

“Художньо-естетичний розвиток дошкільників у світі патріотичного виховання”

 

Порядок денний

  1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради
  2. Значення художньо-естетичного розвитку у здійсненні патріотичного виховання
  3. Значення художньо-естетичного розвитку у здійсненні патріотичного виховання
  4. Про стан художньо-естетичного розвитку дітей
  5. Патріотичне виховання у контексті розвитку духовності дитини дошкільного віку засобами зображувальної діяльності
  6. Використання картин українських художників у роботі з дітьми за допомогою мультимедійних презентацій
  7. Значення зображувальної, музичної, театралізованої діяльності у  розвитку творчої особистості дошкільника. Використання інтерактивної дошки
  8. Рішення педагогічної ради

Травень

“Результати роботи за 2017-2018 навчальний рік”

 

Порядок денний

  1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради
  2. Моніторинг розвитку дітей
  3. Аналіз підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи
  4. Про створення розвивального мовленнєвого середовища
  5. Творчі доробки педагогів (портфоліо)
  6. Обговорення та затвердження плану роботи на літній оздоровчий період
  7. Рішення педагогічної ради